Onze werkwijze
Bent u ondernemer of gaat u een bedrijf starten dan helpen wij u graag. Onze diensten betreffen het verzorgen van complete bedrijfsadministraties, wat neerkomt op het inboeken van uw financiële administratie, het opstellen van de jaarrekening en het verrichten van uw belastingaangiften. Een compleet pakket van werkzaamheden tegen een vaste prijs per maand. U kunt de administratie in ordners of digitaal aanreiken. Heeft u interesse? Kies afhankelijk van het (verwachte) aantal jaarlijkse transacties het pakket wat bij u past en vraag geheel vrijblijvend een offerte aan. Wilt u liever eerst een vrijblijvend gesprek vult u dan onderstaand formulier in. Een medewerker neemt dan binnen 24- uur contact met u op om uw persoonlijke situatie te bespreken en u een passende offerte te kunnen doen toekomen.
Tarieven
Light
Inboeken administratie
Aangiften omzetbelasting
Aangifte inkomstenbelasting
Samenstellen jaarrekening
(balans en winst & verliesrekening)
Toepassen fiscale aftrekposten
1 tot 150 transacties per jaar
(tot een omzet van € 20.000)
€ 59 / maand
Basic
Inboeken administratie
Aangiften omzetbelasting
Aangifte inkomstenbelasting
Samenstellen jaarrekening
(balans en winst & verliesrekening)
Toepassen fiscale aftrekposten
151 tot 300 transacties per jaar
€ 79 / maand
Premium
Inboeken administratie
Aangiften omzetbelasting
Aangifte inkomstenbelasting
Samenstellen jaarrekening
(balans en winst & verliesrekening)
Toepassen fiscale aftrekposten
301 tot 450 transacties per jaar
€ 99 / maand
Exclusive
Inboeken administratie
Aangiften omzetbelasting
Aangifte inkomstenbelasting
Samenstellen jaarrekening
(balans en winst & verliesrekening)
Toepassen fiscale aftrekposten
Meer dan 450 transacties per jaar
Prijs op aanvraag
Startende ondernemer
U droomt er al jaren van om als ondernemer aan het werk te gaan en nu heeft u de knoop door gehakt en bent u uw eigen bedrijf gestart. Gefeliciteerd! Een spannende tijd breekt aan. Ons administratiekantoor staat u graag bij voor het maken van een goede start van uw bedrijf.
De boekhouding vinden de meeste startende ondernemers en zzp’ers een vervelende bijkomstigheid van het ondernemerschap. Toch, is het inrichten en voeren van een overzichtelijke administratie het fundament voor een goede start van uw bedrijf. Startende ondernemers helpen wij dan ook graag op weg. Administratiekantoor Twente Oost heeft veel ervaring met startende eenmanszaken en vennootschappen en kan u de helpende hand bieden met onder andere het opzetten en inrichten van uw bedrijfsadministratie.
Als startende ondernemer helpen wij u met onderstaande zaken en verrichten wij onderstaande diensten voor een voordelig en vaste prijs per maand.
- Het opzetten en inrichten van je bedrijfsadministratie
- Het indienen van de aangiften omzetbelasting
- De aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers
- Het opstellen van de jaarstukken (balans- en verlies en winstrekening)
- Het toepassen van de fiscale voordelen/aftrekposten
Bent u benieuwd of wij iets voor u kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Overstappen
In de praktijk merken wij vaak dat ondernemers het spannend vinden om over te stappen van hun administratiekantoor- of accountant. Zelfs als men niet helemaal tevreden is over de dienstverlening. Overstappen van kantoor lijkt vaak lastig maar blijkt vaak een goede keuze. Het kan u namelijk veel geld besparen! Veel ondernemers hebben de afgelopen jaren zonder problemen de overstap gemaakt naar ons kantoor om gebruik te maken onze voordelige all-in pakketten.
Deze ondernemers betaalden vaak een veel hoger tarief en besparen nu elk jaar geld. Het eerste kwartaal van het jaar is de beste periode om over te stappen. De huidige boekhouder kan het voorgaande jaar afronden en het jaarrapport aan ons verstrekken. Uiteraard kunt u ook gedurende het jaar overstappen, maar in de praktijk is dit iets complexer. Wilt u overstappen naar ons kantoor? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om uw situatie te bespreken.