Je eigen bedrijf starten?

Voor jezelf starten maar waar moet je beginnen?

Je hebt besloten om voor jezelf te gaan beginnen. Maar waar begin je en wat komt er allemaal op je af? De minst leuke activiteiten bij het starten van je eigen bedrijf zijn vaak zaken als administratie, belastingen en het in kaart brengen van je rechten en plichten.

Het is erg belangrijk bij het starten van je bedrijf dat deze zaken goed geregeld zijn. Vanaf het moment van inschrijven bij de Kamer van Koophandel begint de Belastingdienst de eerste brieven naar de ‘nieuwe’ ondernemer te sturen. Wanneer je hier niet helemaal in thuis bent en je je graag helemaal wilt kunnen focussen op je nieuwe bedrijf, adviseren wij altijd om in een zo’n vroeg mogelijk stadium contact met een administratiekantoor op te nemen.

Een startende ondernemer die zich bij ons meldt heeft altijd de mogelijkheid om een ‘gratis’ vrijblijvend gesprek aan te vragen. In dit gesprek kunnen wij veelal de eerste vragen en onduidelijkheden wegnemen. Vervolgens kijken wij samen met de ‘nieuwe’ ondernemer welke van onze pakketten aansluit bij zijn of haar onderneming. Met onze dienstverlening nemen wij een groot deel van de ‘verplichte’ taken van de ondernemer over denk hierbij aan: het inboeken van de administratie, de aangiften omzetbelasting (btw), de aangifte inkomstenbelasting, het samenstellen van een jaarrekening. Uiteraard houden wij hierbij rekening met alle fiscale voordelen denk hierbij aan (startersaftrek, zelfstandigenaftrek, kleine ondernemersregeling etc.).

Geïnteresseerd in onze dienstverlening? Neem dan gerust contact met ons op!

Eigen bedrijf starten

Vrijblijvend een offerte aanvragen?